Wacht niet met optimaliseren!
Onze scan verbeterd ruim 700 websites
per maand
! Dat is meer dan 8.000 per jaar!

Onze werkwijze zoekmachine optimalisatie

Voor veel mensen is het zoekmachine optimalisatie traject ondoorzichtig. Er wordt met moeilijke termen gegooid en het is niet helemaal duidelijk welke werkzaamheden worden uitgevoerd. Om u een zo goed mogelijk beeld te geven van een gemiddeld traject hebben we het in onderstaande grafiek uitgezet in grote lijnen.

1. Persoonlijk adviesgesprek

In een persoonlijk gesprek maken wij kennis met uw bedrijf, product en/of diensten waardoor we inzicht krijgen in uw markt en omgeving. Hierdoor kunnen we samen met u doelen stellen voor een betere vindbaarheid. Resultaat: Aan de hand van de gegevens uit het gesprek en de gestelde doelen gaan wij een aantal analyses uitvoeren welke zullen resulteren in inzichtelijke rapporten. Denk bijvoorbeeld aan een concurrentie analyse, zoekwoord analyse, positie analyse, zoekvolume analyse, domeinnaam taxatie, website fouten rapport.

2. Bespreking rapportages

Als de analyses zijn uitgevoerd delen we persoonlijk met u de resultaten hiervan. Deze zijn samengevat in een overzichtelijk rapport. Naar aanleiding van de uitkomst van de analyse worden de doelen mogelijk nog aangepast. Resultaat: Een concreet doel. Bijvoorbeeld: met X zoekwoorden in de top 10 van Google. Vervolgens gaan wij aan de slag met de (technische) verbeteringen aan uw website.

3. Evaluatie van de verbeteringen

Na ca. 3 maanden zit het eerste onderdeel (interne optimalisatie) van het optimalisatietraject erop. De resultaten daarvan worden weer persoonlijk besproken. Waar wij verbeteringen zien voor de inhoud van de website brengen we een advies uit wat in overleg kan worden uitgevoerd *. We geven een advies voor de tekstuele inhoud van de website waarmee een copywriter * kan worden ingeschakeld. Dit kunnen wij verzorgen ofwel een eigen copywriter. Belangrijk is echter dat de inhoud en opbouw van de teksten voldoen aan onze eisen.Resultaat: Betere indexatie van zoekmachines, zichtbaar resultaat van een betere positionering, vaststellen landingspagina voor Linkbuilding

4. Linkbuilding

Het tweede onderdeel van het optimalisatietraject (externe optimalisatie) bestaat uit "linkbuilding". Dit betekent het verzorgen van hoge kwaliteit, inkomende links vanaf externe websites naar uw website. Het doel hiervan is uw website zo populair mogelijk maken en dus hoger te laten scoren in zoekmachines. Link building is een proces dat veel tijd kan vergen, afhankelijk van de hoeveelheid en intensiteit van de concurrentie voor een bepaalde zoekwoord combinatie. Maar uiteindelijk is linkbuilding net zo belangrijk als (wellicht zelfs belangrijker dan) het optimaliseren van de OnPage factoren van een website.Resultaat: Een hogere positie in Google bij het zoeken op een zoekwoord waarbij ons uitgangspunt is: zoveel mogelijk van de vooraf bepaalde zoekwoorden in de top 10 van Google te krijgen.

*) Eventuele extra kosten voor bijvoorbeeld copywriting of toevoegingen aan uw website zijn niet in onze prijs inbegrepen. Mochten deze acties nodig zijn echter dan wordt dit altijd in overleg met u afgestemd.

rating
Wilt u advies? Bel ons gerust! 0495 - 622 226

Wilt u liever dat wij u bellen?

Doe hier de gratis website scan